سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























خدایابگیرازمن هرآنچه که توراازمن میگیرد...

و به هر چه نگاه می کنم نشانی از من ندارد. بعضی چیزها آنچنان در من گمشده اند که دیگر در خود پیدا نمی کنمشان. و خود نیز چنان گمشده ام که در هیچ بهانه ای خود را نخواهم یافت.و این همان حکایت ِ فصلی است که در آن خواهم زیست بی اندیشه فردا!
می بارد تنپاره ی آسمان بر چشمهای منتظری که در انتظار نشسته اند تا در گوشه ای از نجوای خویش همسوی صدای ریزش ِ بی غرور ِ قطره هایی باشند که سرود رهایی می خوانند.
چه قصه ها که در زمزمه شان نیست. چه غصه ها که در زیر نقاب کشیده بر چهره شان نیست.
می بارد از چشمانی که در حضور خاکستر پاشیده بر آسمان، شکایت لحظه ها را در خود تکرار می کنند. آنجا که هیچ کس برای هیچ کس آشنا نیست.
می بارد از درون سینه هایی که در تپش هایشان ناله ها سرازیر است… و نفسهایی که دمی در آنها به شوقی نخواهد رسید. می شوید غبار ِ کوچه ها را برای قدمهای شبزده هایی که در تمامِ عبورِ خود، ترانه ای جانشان را از غمی که هست آسوده نمی کند. و دراین لحظه ها چه کودکانه شبنم نشسته برگونه هایم را برای گلدان خشکیده در قاب عکسی بر می چینم… شاید طراوتی در هستی بی هستی اش نقش بندد… و چه کودکانه ، و چه ساده انگارانه …
دلم می خواست گونه های خیس از اشک آسمان را می بوسیدم. دلم می خواست پرواز می کردم و سر به روی شانه های ابری می گذاشتم که محزون از تنهایی بود. اما چه افسوس که اشکهای پنهانم را آسمان بوسید ، و شانه هایم را نمناک از شب گریه هایش کرد!
در این زمان ِ آشفته به دنبال چه هستم؟؟؟!
به دنبال گمشده ای که شاید در لحظه باران، دستهایش را به سویم آورده باشد. اما … به هر چه نگاه می کنم نشانی از او ندارد… آنقدر گم شده است که در هیچ بهانه ای طرح خیالش جان نمی گیرد. آری، من، خویش را چه بی نشان گم کرده ام
و چه تنــــــــــــــــــــــــــــــها پیدا کردم!!!!!!!!!!!!!!!


نوشته شده در جمعه 91/2/8ساعت 10:19 عصر توسط angel نظرات ( ) |


آخرین مطالب
» ماه تولد شما و ماه تولد معشوقه تان برابر با سرنوشت رابطه........
تست روانشناسی عااااااااااااااااااالی!!!!!!!!!!!!!!!!1

جملاتی زیباتر...
کوتاه اما زیبا...
جملاتی خواندنی از بزرگان ....
سلام عزیزم....
یادته...
عشق زمینی دروغه...عشق فقط برای خداست...
نوشته های تک از اشو
واپسین نوشته های گابریل گارسیامارکز...
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com