سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























خدایابگیرازمن هرآنچه که توراازمن میگیرد...

یادته میگفتم هر دفعه صداتو میشنوم عاشقتر میشم؟ اما الان هر دفعه صداتو میشنوم بیشتر ازت بدم میاد!!

 

یادته میگفتم بدون تو میمیرم؟ اما الان که فکر میکنم میبینم زندگی بدون تو برام راحت تره!!

یادته چقدر حرفاتو گوش میکردم؟ اما الان دوست دارم دقیقا بر عکس حرفات عمل کنم!!

یادته عید که شد گفتم منو تو خونه تکونیه دلت نندازی بیرون!!! خندیدی و گفتی مگه میتونم؟؟ اما دیدی سر قولت نموندی؟ 

یادته میگفتی بهتر از من پیدا نمیشه؟ اما الان فکر کنم یکی بهتر از من جامو گرفته؟! نه؟

اه بیخیال! اصلا فکر کنم دیگه هیچی یادت نیست !

بهتر...!!!  منم دیگه این حرفا ته مونده ی عشق مسخرمون بود که ریختمشون اینجا... دیگه منم مثل تو هیچی یادم نمیاد!

دیدار به قیامت!


نوشته شده در پنج شنبه 91/2/21ساعت 6:49 عصر توسط angel نظرات ( ) |


آخرین مطالب
» ماه تولد شما و ماه تولد معشوقه تان برابر با سرنوشت رابطه........
تست روانشناسی عااااااااااااااااااالی!!!!!!!!!!!!!!!!1

جملاتی زیباتر...
کوتاه اما زیبا...
جملاتی خواندنی از بزرگان ....
سلام عزیزم....
یادته...
عشق زمینی دروغه...عشق فقط برای خداست...
نوشته های تک از اشو
واپسین نوشته های گابریل گارسیامارکز...
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com